Vols rebre per correu les noticies que es van publicant al blog? Apuntat!!! Segueix el blog.

El meu correu. Qualsevol dubte...

Calendari

dimecres, 10 de març de 2010

IES Castelló 1er ESO: El meu joc inventat

Hola nois,

Us vaig encomanar un joc, el qual ha de ser inventat per vosaltres.

Aquí us deixo un model/guió per fer el joc.

Cal que tingui:
- Nom del joc.
Tot joc cal que tingui un nom.

- Número mínim i màxim de material.
Hem de dir amb quants jugadors podem jugar al nostre joc.
- Material necessari.
Què necessitem per jugar al nostre joc.

- Descripció escrita.
Amb les meves paraules he d'explicar com es juga al meu joc.

- Descripció gràfica.
Amb un gràfic/dibuix, hauria de facilitar la comprensió del joc.

- Variants.
Quines possibles variants puc integrar al joc.

- Observacions.
QUins elements facilitarien poder fer/realitzar el joc.

Recordeu que el podeu enviar pel correu electrònic o entregar-me'l en mà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada